- Ühinenud Rahvaste Organisatsioon kaasas Porsche maailma suurimasse ja kõige tähtsamasse jätkusuutliku ja vastutustundliku ettevõttejuhtimise kampaaniasse
- Osalemise põhikriteeriumid on keskendumine jätkusuutlikule strateegiale ja vastavus eetikanormidele
- Porschel on siht muuta oma väärtusahel aastaks 2030 süsinikuneutraalseks, sealhulgas tulevaste akuga elektrisõidukite kasutamise faas
Porsche AG on uue liikmena ühinenud ÜRO kampaaniaga UN Global Compact. Ühinenud Rahvaste Organisatsioon kinnitas, et Saksamaa sportautotootja Porsche on kaasatud maailma suurimasse ja kõige tähtsamasse jätkusuutliku ja vastutustundliku ettevõttejuhtimise kampaaniasse. UN Global Compact on paljude osapooltega platvorm vastutustundlike äritavade väljatöötamiseks, juurutamiseks ja avalikustamiseks.
„Oma jätkusuutlikkuse strateegiat juurutame kogu ettevõttes ja ka koos oma partneritega. Porschel on siht muuta kogu oma väärtusahel aastaks 2030 süsinikuneutraalseks, sealhulgas tulevaste akuga elektrisõidukite kasutamise faas. Osalemine kampaanias UN Global Compact rõhutab selgelt meie püüdlusi viia oma äritegevus vastavusse ökoloogiaalaste kaalutluste ja õiglaste töötingimustega,“ ütles Porsche AG hankedirektor Barbara Frenkel.
UN Global Compact kutsub ettevõtteid üles kohandama oma tegevust ja strateegiat kümne üldtunnustatud põhimõttega inimõiguste, tööjõu, keskkonna ja korruptsioonivastase võitluse alal ning astuma samme ÜRO jätkusuutliku arengu sihtidega seatud eesmärkide ja teemade toetuseks. Oma tegevusest neil aladel hakkab Porsche regulaarselt teavitama UN Global Compacti ja ka avalikkust.
Aastal 2000 käivitatud kampaania UN Global Compact on maailma suurim ettevõtete jätkusuutlikkuse alane kampaania, kuhu on kaasatud üle 15 000 ettevõtte ja 3000 mittetulundusühingu rohkem kui 160 riigist.
Viimati muudetud: 16.10.2023