Porsche esitleb Cayenne’i kolmandat hübriidvarianti

Porsche täiendab uue Cayenne’i hübriidversioonide valikut veelgi. Hiljuti põhjaliku uuenduskuuri läbinud luksuslinnamaasturi mudelipere kolmas pistikhübriidmudel, Cayenne S E-Hybrid evib hoolikalt tasakaalustatud sõidudünaamikat, mugavust ja tõhusust.

  • Luksuslinnamaasturite mudelivalikusse lisandub Cayenne S E-Hybrid
  • Mudelihierarhias asetub see Cayenne E-Hybridi ja Cayenne Turbo E-Hybridi vahele
  • 382 kW (519 hj) süsteemivõimsust ja 750 Nm pöördemomenti
  • Sõiduulatus elektriga kuni 90 kilomeetrit ja laadimisvõimsus 11 kW
  • Täiendatud põhivarustus, sealhulgas adaptiivne õhkvedrustus

Porsche täiendab uue Cayenne’i hübriidversioonide valikut veelgi. Hiljuti põhjaliku uuenduskuuri läbinud luksuslinnamaasturi mudelipere kolmas pistikhübriidmudel, Cayenne S E-Hybrid evib hoolikalt tasakaalustatud sõidudünaamikat, mugavust ja tõhusust.

Uus Cayenne S E-Hybrid on mudelipere kolmas elektrifitseeritud jõuallikaga variant ning asetub Cayenne E-Hybridi ja Cayenne Turbo E-Hybridi vahele. Igapäevase kasutamisväärtuse ja suutlikkuse vahelisele tasakaalule keskenduv S E-Hybrid on saadaval nii linnamaasturi- kui ka kupeekerega ning sobitub kenasti jõuallikate valikusse. Tänavu põhjaliku uuenduskuuri läbi teinud uue Cayenne’i hübriidtehnika tagab ka sellele mudelivariandile suurema elektrilise sõiduulatuse ja lühemad laadimisajad tänu nutikale energiahaldusele.

Cayenne S E-Hybridis töötab värskendatud kolmeliitrine V6-turbomootor võimsusega 260 kW (353 hj) koos 130 kW (176 hj) elektrimootoriga. Selline kombinatsioon tagab süsteemivõimsuse 382 kW (519 hj ja maksimaalse pöördemomendi 750 Nm. Ka suutlikkus vastab jõuallika potentsiaalile. Cayenne S E-Hybrid läbib kiirenduse 0–100 km/h kõigest 4,7 sekundiga ning saavutab tippkiiruseks 263 km/h.

Kahekambriline õhkvedrustus ja pikem sõiduulatus

Cayenne S E-Hybridi põhivarustusse kuuluv adaptiivne õhkvedrustus annab panuse parema suutlikkuse ja sõidumugavuse kombinatsiooni saavutamisse. Uuenduslik kahe kambri ja kahe klapi tehnika võimaldab kasutada eriti laia jäikusespektrit alates erakordselt mugavast kulgemisest kuni kiire dünaamilise käitumiseni. Samal ajal naudivad uued S E-Hybridi mudelid kõiki praeguse Cayenne’i põlvkonna hübriidsüsteemi optimeerimise hüvesid. 90 kilomeetrini ulatuv elektriline sõiduulatus (EAER City) võimaldab teha enamiku kohalikest argisõitudest heitmevabalt. Porsche tegi sellise sõiduulatuse võimalikuks 25,9 kWh akuga. Uus vahelduvvoolu-pardalaadur võimsusega kuni 11 kW laeb Cayenne S E-Hybridi aku sobivast energiaallikast täiesti täis vähem kui kahe ja poole tunniga.

Ka visuaalselt sulandub Cayenne S E-Hybrid olemasolevasse mudelivalikusse. Põhivarustus sisaldab 20-tolliseid velgesid Cayenne S ning väljalaskesüsteemil on kaks matistatud roostevabast terasest topeltsummutiotsa. Linnamaasturi kerega Cayenne S E-Hybrid saab hõbedaste keredetailide paketi, kupee puhul on need detailid mustad. Pimedas liiklemisel parandavad turvalisust ja mugavust põhivarustuse LED-maatriksesituled. Uuenduslikud HD-LED-maatriksesituled on saadaval lisavarustusena.

Põhivarustusena ootavad juhti interjööris kaheksas suunas seadistatavad istmed, Sport Chrono-pakett koos sõidurežiimi lülitiga, roostevabast terasest pedaalikatted ja Silvershade-toonis interjööripakett Diamar. Juhi käsutuses on ka MyPorsche rakenduse täiendavad funktsioonid, sealhulgas Apple CarPlay uued võimalused. Porsche on esimene autotootja, mis võimaldab CarPlay kaudu lihtsamat juurdepääsu auto funktsioonidele. Uues Cayenne S E-Hybridis pakub täiendavaid mugavusi lisavarustusena saadaolev eesmise kaasreisija ekraan, mis sisaldab ka autosiseseid videofunktsioone. Uus õhukvaliteedi süsteem on mõeldud õhust välja filtreerima tahkeid osakesi ja ohtlikke aineid. Uued Cayenne S E-Hybridi mudelid on nüüdsest tellitavad. Eestis pakub Porsche uut mudelit hindadega alates 116 810 eurost (kupee alates 121 160  eurost), mis sisaldab käibemaksu ja varustust. Tarned algavad 2023. aasta novembris.

Cayenne E-Hybrid

Keskmine kütusekulu (kaalutud) 1,8–1,5 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heide (kaalutud) 42–33 g/km (WLTP), keskmine elektritarve (kaalutud) 30,8–28,7 kWh/100 km (WLTP), elektriline sõiduulatus (EAER) 66–74 km, elektriline sõiduulatus linnas (EAER City) 77–90 km

Cayenne S E-Hybrid

Keskmine kütusekulu (kaalutud) 1,7–1,4 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heide (kaalutud) 39–31 g/km (WLTP), keskmine elektritarve (kaalutud) 31,7–29,1 kWh/100 km (WLTP), elektriline sõiduulatus (EAER) 71–78 km, elektriline sõiduulatus linnas (EAER City) 79–90 km

Cayenne S E-Hybrid Coupé

Keskmine kütusekulu (kaalutud) 1,7–1,4 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heide (kaalutud) 39–31 g/km (WLTP), keskmine elektritarve (kaalutud) 31,6–29,2 kWh/100 km (WLTP), elektriline sõiduulatus (EAER) 71–78 km, elektriline sõiduulatus linnas (EAER City) 80–89 km

Cayenne Turbo E-Hybrid

Keskmine kütusekulu (kaalutud) 2,0–1,7 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heide (kaalutud) 45–39 g/km (WLTP), keskmine elektritarve (kaalutud) 31,7–29,9 kWh/100 km (WLTP), elektriline sõiduulatus (EAER) 70–73 km, elektriline sõiduulatus linnas (EAER City) 76–82 km

Lähemat infot ning foto- ja videomaterjali leiate Porsche meediakeskusest aadressil newsroom.porsche.com

Kõik Porsche pakutavad uued sõidukid on saanud tüübikinnituse WLTP kohaselt. WLTP väärtustest tuletatud ametlikud NEDC väärtused uutele sõidukitele pole 1. jaanuarist 2023 enam saadaval ja seetõttu neid ei mainita

Viimati muudetud: 16.01.2024