Ühe prillipaari hinnaks on veidi üle 3000 euro ning kolmandiku panusest andsid sellesse ka Porsche Festivalil toimunud heategevusliku Taycan Turbo GT sõidu lunastanud kliendid.
15. novembril külastasid lastehaiglat Porsche Eesti brändijuht Ingrid Pikver ning kommunikatsioonijuht Kristi Hürri, et üheskoos annetatud VR-prille töös näha. Uus lisa on osa ravi soostumusest, mille eesmärgiks on anda haigla väikestele patsientidele võimalus protseduuride ajal mõtted mujale saada. VR-prillide kasutamist näitas Porsche esindajatele lastehaigla erakorralise meditsiini osakonna resident Ralf Raavo, kelle sõnul on prillidega tutvumine ning seadistamine olnud imelihtne ja sirgjooneline teekond. Juhitava tahvli abil on valida on seitsmest erinevast stsenaariumist, milles mõnes saab pisike patsient imetleda näiteks vihmametsa või seigelda imedemaale. Lisaks prillidele saab pähe panna ka helisummutavad kõrvaklapid, millest kuuleb samaaegselt rahustavat heli.
Porsche Eesti toetab Tallinna Lastehaiglat juba kolmandat aastat, mullu oldi abikäeks lastehaigla kõnniroboti soetamisel. Porsche üheks alustalaks on traditsioonid ja innovatsioon, mis käivad alati käsikäes. Seetõttu oli sel aastal virtuaalprillide projekt ka ettevõtte vaates hea valik, kus kohtuvad traditsiooniline meditsiin, aga ka innovaatiline lahendus ravi hõlpsustamiseks.
Viimati muudetud: 18.11.2024