Taycan liisingupakkumine

 

Enneolematu liisingupakkumine Taycani ostjatele, uurige lisa meie müügikonsultantidelt.

Pakkumine kehtib ainult kuni 30.09.2024 sõlmitud Taycani müügilepingutele, mida on plaanis finantseerida läbi liisingu. 

Tutvuge olemasolevate Taycani mudelitega Porsche Finderis

Lisainfo saamiseks võtke meiega ühendust info@porschetallinn.ee

***

Uus Porsche Taycan: parem peaaegu igas kategoorias

Porsche täiustas Taycani väga suures ulatuses. Uutel mudelitel on rohkem võimsust, pikem sõiduulatus, parem kiirendus ning kiirem ja stabiilsem aku laadimine. Tänu Style Porsche viimistletud disainile eristuvad Turbo-mudelid nüüdsest veelgi enam. Kõigil  uutel Taycani versioonidel on varasemast rikkalikum põhivarustus ning need saavad Porsche Driver Experience’i uusima versiooni koos täiustatud kuva- ja juhtimiskontseptsiooniga.

Veelgi võimekam

Kõik uuendatud mudelid kiirendavad varasematest paremini. Näiteks sportsedaanid Taycan ja Taycan Turbo S saavutavad 100 km/h paigaltstardist kõigest 4,8 ja 2,4 sekundiga. Sellega on nad eelmistest mudelitest 0,6 ja 0,4 sekundit kiiremad.

Enam kui 35 protsenti pikem sõiduulatus

Sõltuvalt kerevariandist ja mootoritest on keskmine sõiduulatus kasvanud kuni 678 kilomeetrini – 175 km ehk 35 protsendi võrra. Vähe sellest, et uus Taycan vajab pikkadel reisidel varasemast vähem laadimispeatusi, käib ka laadimine kiiremini: näiteks 800-voldistes alalisvoolu-laadimisjaamades saab laadida võimsusega kuni 320 kW. Seda on 50 kW enam kui varem. Uue suure sõiduaku kiirlaadimisaken on samuti varasemast avaram. See tähendab, et laadimisvõimsust üle 300 kW tohib kasutada kuni viie minuti jooksul ning suuri laadimisvõimsusi on kiiremini võimalik saavutada isegi madalatel temperatuuridel.

Sõltuvalt sõidustiilist ja muudest teguritest võib see varasemaga võrreldes lühendada 10–80% laadimiseks kuluvat aega kuni kaks korda. Esimese põlvkonna Taycani puhul kestis 15-kraadise välistemperatuuri juures laadimine 10-protsendiselt täituvuselt 80 protsendini 37 minutit. Samadel tingimustel kulub uuel Taycanil selleks vaid 18 minutit vaatamata aku suuremale mahutavusele. Uus suur sõiduaku (Performance Battery Plus) on brutomahutavusega 105 kWh varasema 93 kWh asemel.

Uus aktiivveermik

Kõikidel uutel Taycani mudelitel on põhivarustuses adaptiivne õhkvedrustus. Uus Porsche aktiivvedrustus Active Ride on lisana tellitav nelikveolistele versioonidele. Süsteem pakub ennenägematult laia seadistuste spektrit sõidumugavuse ja -dünaamika vahel.

Vedrustus hoiab Taycani keret pidevalt horisontaalasendis isegi dünaamiliste pidurdus-, roolimis- ja kiirendusmanöövrite ajal. Süsteem tagab sujuva kulgemise ja kõrvaldab teekonarused peaaegu täielikult. Dünaamilistes sõiduolukordades tagab vedrustussüsteem Porsche Active Ride peaaegu ideaalse ühenduse teekattega tänu rataste tasakaalustatud koormusele. Kui vastav režiim on aktiveeritud, võib vedrustus põik- ja pikikalde tekkimist kompenseerida, et vähendada reisijaile mõjuvaid kiirendusjõude.

Laialdased meetmed efektiivsuse saavutamiseks

Samaaegne suutlikkuse ja efektiivsuse parendamine sai võimalikuks tänu mitmetele teguritele. Nende hulka kuuluvad täiustatud ajami koos uue tagasillamootoriga, mis arendab varasemast kuni 80 kW rohkem võimsust, optimeeritud tarkvaraga täiustatud impulssinverter, võimsamad akud, muudetud jahutussüsteemi juhtimine, uue põlvkonna soojuspump ning täiustatud nelikveostrateegia ja energia taaskasutus.

Energia regenereerimise maksimaalne võimsus suurtelt kiirustelt pidurdamisel kasvas rohkem kui 30 protsendi võrra – varasema 290 kW asemel on see kuni 400 kW. Kõigi mudelite põhivarustus sisaldab nüüd optimeeritud aerodünaamikaga velgesid ja vähendatud veeretakistusega rehve. Selleks otstarbeks töötati välja uued 21-tollised veljed ja rehvid.

 

Vaata uue Porsche Taycani videoarvustust siit:

 

Viimati muudetud: 30.08.2024